Počela je velika BLACK FRIDAY akcija!

Ovo je 5 ključnih trendova nove ere turizma! Provjerite jeste li spremni

U svijetu turizma, gdje se trendovi mijenjaju brže nego što stignete zamijeniti posteljinu, istaknuti se u moru privatnih smještaja postaje pravi izazov. Obiteljski i privatni smještaj čini više od 60% ukupne smještajne ponude u zemlji, a konkurencija je nemilosrdna.

 

U takvom okruženju svaki savjet koji vas može usmjeriti prema boljoj vidljivosti i privlačenju gostiju postaje zlata vrijedan. Ako želite osigurati popunjenost tijekom cijele godine, posebno izvan sezone, ulaganje u kvalitetu smještaja i praćenje najnovijih globalnih trendova postaje ključ uspjeha. Izdvojili smo 5 globalnih trendova u turizmu koji kreiraju novu eru ove gospodarske grane, a vi ih možete već ove sezone prigrliti i istaknuti se u mnoštvu.

 

 

1. ODRŽIVOST

Turizam s pogledom na budućnost

 

Održivost je postala središnji stup modernog turizma, naglašavajući odgovoran razvoj koji zadovoljava potrebe današnjih turista bez ugrožavanja budućih generacija. To uključuje smanjenje negativnog utjecaja na okoliš, poticanje očuvanja prirodnih resursa te promicanje ekološki prihvatljivih praksi poput smanjenja emisije ugljika, uštede energije i vode, te poticanja održivog gospodarenja otpadom.

 

 

Sve više putnika aktivno traži ekološki svjesne destinacije i smještajne objekte, što potiče iznajmljivače i ugostitelje da ulažu u zelene inicijative, od korištenja obnovljivih izvora energije do ponude lokalnih, organskih proizvoda. Održivi turizam ne samo da doprinosi očuvanju planeta, već omogućuje dugoročnu korist zajednicama koje se oslanjaju na turističku industriju.

 

2. LOKALIZACIJA

 

Povratak lokalnim korijenima

 

Sve veća potražnja za autentičnim doživljajima pomiče fokus s globalnih standarda na lokalne specifičnosti. Gosti žele otkriti lokalnu kulturu, gastronomiju i običaje, a to uključuje i korištenje usluga i proizvoda od lokalnih dobavljača.

 

Foto: Freepik/Prima

 

Lokalizacija u turizmu znači pružanje autentičnih iskustava kroz suradnju s lokalnim proizvođačima bilo da se radi o hrani, suvenirima ili namještaju domaće proizvodnje, kao što je Prima namještaj. Dostupnost lokalnih dobavljača postala je važnija od globalnih praksi. Time se ujedno jača lokalna ekonomija, smanjuje negativan utjecaj masovnog turizma i osigurava jedinstven doživljaj za svakog gosta.

 

 

3. SOCIJALNA INDIVIDUALIZACIJA

 

Personalizirani doživljaji za svakog gosta

 

U svijetu gdje je svaki turist drugačiji, personalizacija postaje ključna za uspjeh u turizmu. Socijalna individualizacija podrazumijeva pristup svakom gostu kao pojedincu, s jedinstvenim željama i potrebama.

 

Foto: Freepik/Prima

 

To znači da iznajmljivači trebaju razvijati prilagođene usluge koje odgovaraju specifičnim interesima i preferencijama gosta, bilo da se radi o prilagođenim jelovnicima, personaliziranim itinerarima, specifičnim ponudama ili interijerima koje odgovaraju životnom stilu gosta, poput prostora za rad iz apartmana.

 

 

4. "BETTER IS THE NEW MORE"

 

Kvaliteta ispred kvantitete

 

Današnji turisti traže kvalitetna iskustva koja će postati uspomene za pamćenje, umjesto masovnog trošenja ili gomilanja sadržaja. Ovaj trend potiče usmjeravanje na smanjenje turističkog pritiska na destinacije i fokusiranje na pružanje vrhunskih usluga i doživljaja. Turisti sada traže ekskluzivnija, personaliziranija iskustva s više pažnje na detalje, a manje na količinu aktivnosti.

 

 

Manje je više – putnici su spremni potrošiti više na jedinstvena iskustva, umjesto da biraju masovne turističke aranžmane s niskom kvalitetom. Iznajmljivači i turističke destinacije koje nude luksuz, mir i visoku razinu usluge su u porastu, dok su prenatrpanost i masovni turizam sve više na udaru kritika.

 

5. POVEZANOST

 

Digitalizacija turizma

 

Digitalna transformacija u turizmu je nezaustavljiva. Sve je povezano, od faze planiranja putovanja, preko rezervacija, do samog doživljaja putovanja. Gosti danas očekuju potpuno digitalizirano iskustvo, od online rezervacija do mobilnih aplikacija za checkin, virtualnih tura i personaliziranih preporuka putem umjetne inteligencije.

 

Foto: Freepik/Prima

 

Digitalni alati, poput aplikacija i platformi za dijeljenje iskustava, omogućuju putnicima brže i jednostavnije povezivanje s destinacijama i uslugama, dok omogućuju iznajmljivačima da optimiziraju svoje poslovanje. Ovaj prijelaz iz analognog u digitalno poboljšava korisničko iskustvo i omogućuje putnicima veću kontrolu nad svakim aspektom njihovog putovanja.

 

PRIMA – VAŠ PARTNER U OPREMANJU APARTMANA!

Prima je već niz godina prvi odabir profesionalaca iz sektora turizma, vlasnika hotela i iznajmljivača apartmana. Naša velika posebnost su programi namještaja usklađeni u istom stilu, materijalima, dekorima i bojama, a kreirani su kako bi odgovorili na sve želje i zahtjeve iznajmljivača i njihovih gostiju. Naime, posebnost pristupa dizajnu u Prima grupi temelji se na razvijanju namještaja za sve prostorije doma čime se u interijeru postiže harmonija ugodna oku.

 

 

„Naš glavni cilj je pomoći iznajmljivačima u pripremama za turističku sezonu i pružiti im uvid u novosti na tržištu kroz prizmu aktualnih trendova i stilova uređenja interijera te raskošnu ponudu namještaja za cjelovito opremanje doma, po čemu se Prima ističe na tržištu“, rekla je Mia Zadro, industrijska dizajnerica iz Odjela razvoja proizvoda Prima grupe.

 

 

PRIPREMA ZA SEZONU SA STILOM POČINJE SADA

 

Iznajmljivači se trebaju pitati što gosti žele i traže od interijera u kojima odsjedaju? Sva istraživanja i iskustva s terena potvrdila su da se gosti, neovisno odakle su, koliko imaju godina i koliki im je budžet, žele oduševiti prostorom, uživati, odmoriti se i okinuti koju fotografiju za uspomenu, a ako ostanu impresionirani neupitno je da će se vratiti i sljedeće godine ponoviti dobro iskustvo te da će prijateljima prenijeti preporuku.

 

 

Turisti žele moderno, udobno, atraktivno, visoku kvalitetu i dobru atmosferu – namještaj koji odaberete za svoje apartmane ima veliku ulogu. Zato, nemojte dvojiti, svratite već sada u najbliži Prima salon i krenite s pripremama za turističku sezonu.

 

APARTMAN PO MJERI SVAKOG GOSTA

 

„Stilskim opremanjem i promišljenom estetikom stvaramo okruženje u kojem će se svi osjećati ugodno, opušteno i slobodno. Ne samo da se promišljenim, stručnim dizajnom interijera lakše privlače gosti, već se i povećava vrijednost nekretnine“, ističe Mia.

 

 

Osim kvalitete po najboljoj cijeni, Prima vam nudi i uslugu dizajna interijera. Prepustite se u ruke stručnjaka koji će izraditi kreativno rješenje po mjeri vašeg prostora, sukladno vašim željama i potrebama vaših gostiju. Opremite cijeli apartman u Prima salonu, najboljim namještajem hrvatske kvalitete koji ćemo dostaviti na adresu vašeg apartmana i montirati ju u interijer.

 

 Uz Prima ponudu svaki se iznajmljivač može kvalitetno pripremiti za nadolazeću turističku sezonu. Ne čekajte, i vi kreirajte apartman koji će svaki gost poželjeti!

Podijeli:

  • Vlastita proizvodnja
    Prima za Vas upravlja kompletnim procesom proizvodnje namještaja od razvoja proizvoda i proizvodnje do dostave i montaže.
  • Domaća sirovina
    Prima koristi vrhunsku domaću sirovinu za izradu hrvatskog Prima namještaja.
  • Jamstvo kvalitete
    Prima, certificirani proizvođač namještaja, jamči vrhunsku kvalitetu te kontrolirane dobavljače.
  • Kratki rokovi isporuke
    Vlastiti razvoj proizvoda, proizvodnja, dostava i montaža omogućuje kratke rokove isporuke našim kupcima.
  • Razgranata mreža salona
    Prima je najveći maloprodajni lanac namještaja u regiji sa razgranatom mrežom od 57 Prima salona u Hrvatskoj.
  • Brza montaža i dostava
    Vlastita proizvodnja i brza izrada omogućuju kvalitetnu i brzu dostavu i montažu u Vašem domu.
  • Stručno savjetovanje
    Vrhunski tim Prima stručnjaka na usluzi Vam je pri odabiru cjelovitog rješenja za opremanje stanova, apartmana ili kuća za odmor.
  • Individualan pristup
    Za Vas radimo besplatnu izmjeru u Vašem domu i prijedlog idejnog rješenja opremanja interijera.
  • Hrvatski dizajn
  • Hrvatska proizvodnja
  • Hrvatska kvaliteta